Underbar dag :D

Idag var den bästa dagen på en lång och seg vecka som började förra torsdagen då det blev träningsuppehåll pga förkylning :( När man minst anar det så kommer den och knackar på och sänker en ner till knäna även om den inte var så farlig... Man blir så låg för man känner sig allmänt bara risig och de är jag inte van att känna mig så ska väl egentligen vara nöjd :D Men kunde inte stå emot alla baciller längre, verkar som dom flesta är lite små förkylda nu och i samband med mycket träning så gick de inte mer :)
Men idag så släppte det hoppas jag så blev 45 min löpning och ett styrketräningspass hemma på pilates bollen :D Underbart kändes det att få sätta fart på kroppen ännu en gång :D Var välbehövligt efter en lång fast rolig dag på jobbet :D Underbart att känna när man lever och är riktigt trött :D
Nu blir de dags för dundersallad och stekt kött och vem vet lite frukt till efterrätt :D
Trevlig kväll :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0