S som i halt...

Ännu en dag i vårt underbara väder :) Vilket snö kaos det var imorse när jag  cyklade till jobbet. Var så kallt att jag trodde jag skulle förfrysa halva ansiktet och bli blind av all snö men tog mig igenom det och blev en varm dusch på jobbet :) Efter en ganska så händelslös dag på jobbet bar det av hemåt igen fast genom stigarna genom skogen :) Var en hel del snö men gick relativt bra att cykla ändå och för alla er som gillar att åka skidor så finns det spår vid skidstugan i Strömslund, finns olika längder men ett spår som är 5 km långt :)
Kom hem och slängde in ryggan för att ta mig en liten tur till i all snö för även om de är lite halt så är de riktigt skoj att vara ute och cykla :) Tog mig ner till hängbron över götaälv och körde kärleksstigen ner till slussarna men i slutet på stigen var det visst väldigt mycket is under snön och cykeln la sig på sidan och mig efter. Gjorde inte så ont vid stunden men nu när jag har vilat en stund så känner jag mig rejält stum i höger skinka så blir nog en dags vila :( Men de är bra de med för nu är jag mer eller mindre tvungen att vila, vilket jag kan ha svårt för annars :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0