Ös i backen :D

Tog mig en vilodag som jag har sagt att jag ska försöka ta en gång i veckan, brukar ha svårt för det men igår lyckades jag faktiskt :) Blev en tur till bilbesiktningen och resten av dagen i gott sällskap :D Kroppen känns bra mycket fräschare efter en vilo dag..
Men var inte så värst pigg imorse efter att jag hade svårt att somna igår och när klockan ringer klockan 5 :( De är de värsta med att springa till jobbet, att de tar lite längre tid på morgonen men de är de helt klart värt :D Får väl se när nästa gång blir att man tar bilen till jobbet.. Fast är inte så farligt som vissa får de att låta att springa till jobbet på morgonen. Största skillnaden mellan att ta bilen och att springa till jobbet är att när jag springer så är jag faktiskt varm när ja kommer fram till skillnad från när man sitter i bilen. Är ju så kort väg att bilen hinner ju inte bli varm innan man är framme :D Därför är de bättre att springa :P
Efter en väldigt lugn dag på jobbet blev det en löpartur och sedan några extra kilometer runt med slussarna och upp på toppen av Kopparklinten :D Kände mig lite mör efter den turen så gjorde mig lite lax och sallad som belöning :D Resten av kvällen gick åt till att åka pulka och ha skoj med några från jobbet :D Underbart när man känner sig som de barn man är :D Sjukt skoj...
MER MER MER pulka åkning :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0