Orienterings dags :D

Denna dag har bjudit på både lite ledsna saker men slutade på ett underbart sätt måste jag säga :D Har varit på begravning till en gammal granne, fint var de och jag som inte trodde det skulle komma någon tår hade visst väldigt fel, men när man står där och ska ta farväl var man inte så kaxig längre ;)
Jag som hade tänkt mig en vilodag märkte ju helt plötsligt att jag skulle hinna till träningen i Trollhättan som började klockan sex och då var inte valet så svårt :) Skyndade hem till Trollhättan och byta om till löparkläder och kände mig redo :D Väl uppe vid skidstugan visade det sig att de skulle bli lite orientering.  Mina orienteringskunskaper är små så fick hänga på alla andra men har nog hittat min grej tror jag, hade så SJUKT skoj idag :D Tror de blir orientering i vår/sommar - tur att man är ombytlig ;) Men gemenskapen är riktigt bra där uppe så lika skoj varje gång man åker upp :) Så får lära sig lite mer så får vi se hur det går :)
Väl hemma har jag gjort sallad till imorgon och en smoothie :D Kanon go är den även om de är ett rått ägg i :D
- Banan
- Jordgubbar
- Frysta bär
- Lime
- Mjölk
- Ett rått ägg
Efter det så känner man sig som en ny människa igen och den blir det efter cyklingen till jobbet imorgon bitti :D Så nu blir de sängen om man ska orka upp  :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2012-02-02 @ 21:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0