Ny dag och ny möjligheter :D

Herregud vilken dag det var idag!! Skulle jobba kväll idag så blev en lugn förmiddag med lite matlagning och bokläsning. DEt bjöds på sallad och stekt kött som det blir mycket utav nu för tiden.. GO GO Paelo :D Har märkt att man klarar sig utan alla kolhydrater de är i pasta och man känner sig dessutom mycket piggare och inga socker dippar som allt socker bidrar med i vanliga fall. Även om jag har skärt ner på kolhydraterna går träningen som på räls ändå och kan fortfarande springa i timmar :D
Så idag blev det MTB till och från jobbet genom skogen på ditvägen :D Riktigt kul att komma igång med skogscyklingen igen efter ett lite uppehåll så ska försöka komma ut på fler turer  nu under våren när jag ändå har så nära till spåren :D Min nya 29" plöjde igenokm snö och is som igenting så funkar kanon :D
Kände mig däremot lite sliten efter gårdagens första pass med orienteringsgänget på TSOK men skam den som ger sig och efter en hård dag på jobbet så var bena som nya igen på väg hem :D Nu blir de lite efter träningskost och sedan sängen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0