Ledig dag :D

Underbart med en ledig dag måste jag säga, har hunnit med en del och tom slappnat av :) Blev en tid hos frisören imorse och fick stylat till kalufsen lite så att man faktiskt kan visa sig utomhus utan att ha fixat håret innan :) Så nu slipper jag skräma patienterna på akuten framöver..
Sen blev de lite slappar time innan löpningen, måste börja få lite längre pass i benen så idag blev de en tur runt med båberg och kan tänka mig att de är närmare 2 mil och de kändes bra även om de kändes i knäna efteråt när det var så kallt ute. Men skönt att få sträcka på benen lite :) Efter att ha  blundat lite i sängen blev de dansträning för första gången på några månader och de var förmodligen sista passet på några månader också.. Kul att träffa gänget igen men känner inte att jag saknar dansen så mycket än i alla fall :)
Nu har det precis lagats mat :) Kött med sallad - ruccola, broccoli, tomater, majs, bönor, avokado, paprika och olivolja uppe på det :D Underbart gott :) Så nu fattas bara sängen så är dagen till ända :D
GOd natt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0