PÅ gång igen :D

Har kommit igång med träningen igen efter hemkomsten från Sälen/Mora :D

Har nu dragit igång med simträning som var några år sen sedan sist gång.. Har nu klarat av mitt stora projekt enligt mig att cykla till varje tävling i en svensk klassiker :) Klarade det mesta utan större problem och känner mig riktigt nöjd med insatsen :) kommer framöver skriva en genomförlig berättelse om hur cyklingen var och en sammanfattning av hela cykelklassikerprojektet med höjdpunkter och tips och råd :)

Har nu hittat mitt nya projekt som lite blygsamt är att jag tänkte mig att till att börja med göra ett triathlon men hade tänkt mig att göra en IRON MAN inom nästa år. Något jag tänkt mig några år men aldrig blivit av så jag har nu bestämt mig för att göra ett försök :D

SÅ inom kort kommer Vasaloppscyklingen berättelsen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0