Jobbigt i backen :S

Precis kommit hem från ett 40 min långt träningspass i backen, riktigt seg backe ända upp till vindkraftverket och tillbaks ner till vägen igen.. Blev 5 vändor upp och ner och snabbaste gick på 6.13 så kändes riktigt bra i slutet men lungorna fick ju betala sitt pris för det med... Satan i gatan, de var längesen jag kände den känslan men ändå så skönt på något sjukt konstigt sätt :D Det är när det är jobbigt som man blir bättre, eller rättare sagt när man övervinner det jobbiga :D

Har även blivit ett 50 min pass med Anna och det blev en förbättring av rundan med 2 min så det går framåt så 45 min gränsen närmar sig med storm steg :D Även om det var segt på slutet så blev de rekord ändå :D

Gårdagen blev det ett intensivt cykelpass a la 30 min. Ställde ut cykeln på altanen och det var riktigt behagligt :D
Så en bra start på dagen :) Sen blev det 2 tim dans på kvällen så somnade gott om man säger så :)

Nu blir det läsning av vetenskaplig artikel och sen sängen för laddning inför tenta imorgon :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0