Helgens träning...

Har varit en ganska så lugn helg som jag större delen spenderade på ön :)

Fredag var det vilodag men blev faktiskt en timme yoga och märkte ju att jag var stelare i kroppen än vad jag trodde så det får jag fortsätta med så blir det nog bättre tillslut :) Resten av fre blev väldigt lugn med lite godis och tv mys :)

Lör blev en timme och 2.5 mil på träningscykeln innan det bar av till böckerna och de många vetenskapliga artiklarna :) Men när man väl sätter sig så går det ganska bra faktiskt :) Bättre än väntad faktiskt :)
Kvällen spenderade ja framför en storbildsskärm med en kontroll i handen :) Härligt med tv spel ibland :)

Sön morgonen tog jag mig till simhallen för en timme simning tänkte jag men blev till slut en halvtimme efter jag insåg att de inte gick att crawla med alla människor som också skulle simma :) så blev bastun och hem till skidorna på tv istället :) Blev även milen på kvällen med Örjan så de känns skönt att få sprngit idag med :)

Har nu även börjat föra träningsdagbok så man kan hålla koll på träningen och utveckling :D

Kommentarer
Postat av: Örjan

Visst var det skönt att komma ut och springa...i vilket fall efeteråt:)

2011-03-14 @ 16:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0