Hårt pass idag :D

Gårdagen bjöd på en del sega föreläsningar men man tog sig igenom dom till slut :) Forskningsteorier och hermeneutik och fenomenologi hit och dit gör en ju inte en jätte inspirerad men det ger ju en mer tid till att dag drömma sig bort från föreläsningssalen :D DEt som rör sig i huvudet är målet som hägrar framöver och det är kul att ha något att sträva mot under en längre tid :D

Kvällen/Eftermiddagen bjöd på massor av dans med gänget och flumm flumm.. Vet inte vad det var som hände under dansen men det lossnade bara, ni som var där förstår ju ;)

Idag blev det lite extra i skolan med handledning men som tur var varade skolan enbart till tolv så resten av dagen ägnade jag mig åt massor av träning :D
Efter skolan bar det av till simhallen för en timme crawl träning. Eftersom det var tredje gången så kan jag väl säga att jag inte riktigt har blivit en vattenmänniska men det gäller att inte ge sig :D kommer nog trivas någon dag jag med :)

Efter det blev det att ta på sig uppgiften som PT igen och måste ju säga att det har skett en imponerande utveckling på en vecka och lite vilja :) Tre minuter på vår runda är ett bra resultat med tanke på vad vädergudarna bjöd på under eftermiddagen :) Regn och värsta vinden på länge :)

Sen bar det hem i löparskorna i motvinden och hade ett jämnt men lugnt tempo och kändes ganska så härligt att springa trots vädret :) Känns riktigt skönt att komma igång igen med löpningen på allvar :)
Blev till slut 2.5 tim löpning och känner mig inte speciellt stel efter :)

Resten av kvällen blev det plugg :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0