Dans och sånt!!!

Denna dagen började med något underbart :) vaknade vid sju(inte självmant men) och tog mig en mils löparrunda i lagom tempo för att komma in i löpsteget igen. De gånger som jag sprungit sedan jag blev bra i foten är ju lätträknade så det börjar kännas bättre och bättre. Men får ligga i nu för GBG varvet 2011 närmar sig med storm steg och ska man under mål tiden 1.30 så måste man ligga i.

Men några löppass i veckan plus lite backträning och kanske inhandling av ett par FiveFingers ska nog göra susen hoppas vi på :) Något som vet om de säljer dessa coola "löparskor" i någon sportaffär i närheten??

Efter det blev det en härlig ducsh innan jag och syrran gav oss på C-uppsatsen igen och hade idag ett ganska bra flytt när vi väl kom igång :) Fick därefter ta mig en eftermiddags tupplur innan det bar av till den långa dansträningen u Munkeldal.

Det blec två timmar dans men tyckte att de gick förhållandevis bra efter så mycket frånvaro vi har haft på sistone men det kan ju alltid bli bättre :D

NU blir det mat och återhämtning innan morgondagens träning och jobb förmiddag :) sen får vi se vad eftermiddagen bjuder på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0