Två riktigt bra dagar :D

Eftersom jag inte har en egen dator just nu så därför kommer blogg inläggen lite glest nu till en början :D men kommer förhoppningsvis investera i en ny dator inom en snar framtid så jag kan skriva på min egna dator istället för att låna  :)

Gårdagen började alldeles för tidigt kändes det som när klockan ringde, fyra timmars sömn och ruskigt kallt ute för att vara augusti morgon :S men det var bara att dra på sig löpartightsen och ryggsäcken och börja springa till jobbet... och det var helt underbart, solen gick upp över hunneberg och man kände sig riktigt lycklig bara :D Dagen flöt på bra även om jag var riktigt trött hela dagen.. på vägen hem blev det lite terräng löpning och det var riktigt skoj :D

Kvällen bjöd på kräftskiva i kungälv hos patric och mia med massa trevligt sällskap, dans och spel :) och så klart mycket god mat  :D Men att sova för få timmar är aldrig bra och det kände jag imorse när jag vaknade och skulle upp till bullaren för ett riktigt annorlunda cykelevenemang :) massa roliga människor och utklädnader och cykelbyggen :) men har aldrig varit på en cykeltävling som man är mer mätt efter än innan :) alltså mycket mat och fika ut med vägen, som jag verkligen inte är van vid när jag är ute :D men någon gång skall vara den första :D

sen blev det biltur hem till tjörn och sen tillbaks till trollhättan för att sova och ladda för en ny dag imorgon på aktuen :D sen är det ledig söndag kväll och hela måndagen :D får se vad det blir för spännande :D

Ha d gott :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0