Tillbaks...

Efter lite funderingar har jag bestämt mig för att göra ett nytt försök att börja skriva på min blogg ännu en gång... Har under de senaste månaderna inte känt mig så motiverad att skriva om mitt liv och efter att vasalopps cykling blev färdig har jag mest försökt fokusera på skolan och dansen och inte hunnit med mycket mer...

Men sommaren blev en vändpunkt då jag blev än mer motiverad till träning och nya äventyr även om något större inte är planerat.. men bloggen kommer framöver att fortsätta handla om träning och förhoppningsvis bidra med motivation till träning till dom som kanske behöver lite hjälp på vägen till de nya målen efter sommar och semester :D ;)

Min egen sommar har gått åt till att arbeta på NÄL:s akutmottagning som undersköterska. Riktigt kul jobb och känns verkligen som man är på väg åt rätt riktning i yrkeslivet och det ger än mer motivation till att fortsätta och utveckla sig :D Har under sommaren cyklat/sprungit till jobbet varje dag och inte tagit bilen ;) så det går faktiskt att orka om man bara vill :D även om motivationen inte är jätte hög när klockan är 5 och man sovit fyra timmar :D Men ändå skönt att få lite frisk luft både på dit och hemvägen :D blir mycket piggare :D

Dagen bjöd även på en oväntat händelse när jag fick ett samtal från Sveriges radio P3 och ville göra en intervju imorgon klockan 07.40 på P3... De ville fråga lite om mitt klassiker projekt och äventyr i allmänhet :D det har väl även bidragit till ytterliggare motivation för blogg skrivandet :D

Så återigen, det är bara att ge sig ut i löparbyxorna och köra igång :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0