Vems är benen??

Har äntligen börjat packa inför helgens äventyr :D Del 3 i Cykelklassikern och Aktiv mot Barncancer projektets tredje del... Tror att jag lyckats att minska vikten med mindre tält och inte lika mycket packning!!! Har inte riktigt packat färdigt allt än men på god väg. Just nu i skrivande stund så hjälper min materialare(mamma) mig med att förstärka tältet som var i dåligt skick på sina ställen.

Måste även köpa lite mer makrill i tomatsås, bröd, pump, nya bromsbelägg och nya clips till skorna :D Men det blir på Sportson imorgon efter praktiken.

Kvällen ägnades åt att prov cykla kärran och cykeln och den funkade hur fint som helst. Det kändes som det inte var mina ben som cyklade. Dom bara trampade på utan min påverkan. Så kändes det i alla fall :D Nu är det enda frågetecknet hur mycket kläder som jag kommer behöva. Det var lite kyligt ute ikväll och varmare lär det ju inte bli precis :)

Kommer snart med lägesuppdatering hur det går innan färden börjar.

Kommentarer
Postat av: Jon

Lycka till, följer bloggen med spänning, grymt inspirerande!!



/Jon

2010-09-23 @ 10:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0