Tillbaks igen..

Nu har det gått några dagar utan bloggen men nu är jag tillbaks igen. Har inte haft möjlighet att skriva nu när jag är på min praktik inne i U-A. Men skall försöka göra mitt bästa. Har ju blivit mycket bilsovniing det senaste men det gäller ju att inte klaga, jag har ju kombi ;) OCh min praktik plats skulle jag absolu tinte vilja byta heller :D

Har blivit en del träning det senaste ändå men då i mer rytmisk form. MÅn, tis och Ons blev det några timmar dans varje dag så det är härligt att det har dragit igång igen efter långt sommar uppehåll. En vecka kvar nu till DEBUT med vårt dubbelsbuggs program, lite nervöst: ) eller rättare sagt mycket :)

Igår blev det även ett lång pass i löparskorna men fick skav mellan tårna hur det nu är möjligt?? Blev väl till slut 2 mil i lagom tempo men skönt att få känna på benen nu innan Lidingöloppet. Vaknade imorse av att jag var enbart lite stel så det kändes bra :)

SÅ nu till den största nyheten. Jag har fått min första sponsor :D Tack Team Sportia Stenungsund för ert stöd och hjälp. Bestämde igår hur trycket skall se ut på mina nya träningskläder :D AKTIV mot BARNCANCER on the way :D
Ett steg närmare mitt mål :D

Uppfyll er dröm :D

Kommentarer
Postat av: Hoppjerkan

Har oxå haft den upplevelsen, skavsår mellan tårna, inte kul... Grattis till sponsorn!!! Keep up the good work ;)

2010-09-11 @ 22:30:35
URL: http://www.metrobloggen.se/hoppjerkan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0