Rise and Fall !!!!!

Rubriken kännetecknar denna helgen på ett utmordentligt sätt... Tänkte inte dra hela helgens berättelse nu utan blir bara en sammanfattning vad som hände i helgen. Längre genoomgång kommer inom kort :)

Men cyklingen upp gick hur bra som helst, tog mig upp på två dagar till Lidingö och sprang runt på en ny rekordtid för mig :D 2.34 är jag skit nöjd med :) Sen var det bara att ta sig hem igen men efter 3 mil så gick växelvajern av på cykeln och färden hem avbröts och jag blev helt knäckt... Aldrig känt mig så nedslagen och besviken,  kändes som allt arbete och svett var förgäves!!

Men den inställningen går ju inte att ha har jag kommit på nu efter några timmar... Det är ju framför allt pengarna till Barncancerfonden som är det viktiga och Lidingöloppet försvinner ju inte så revansch går ju att ta nästa år :) Tänker inte låta 50 mil stoppa mig från att uppfylla drömmen... Finns ju en chans till våren med, rättare sagt den 7 maj... Hoppas att ja lyckas då...

De skönaste är ju att det är inte kroppen som sätter gränserna utan materialet.. Vet att fysiken skulle klara de sista 50 milen så därför känns det inte som ett misslyckande... Jag ska cykla till alla deeltävlingar i en svensk klassiker, inget snack om den saken...

En avsliten växelvajer ska inte hindra mig från att lyckas....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0