Denna helgen var NICE ;)

Började med en ledig dag i fredags från praktiken som jag skulle ägna mig åt skolarbetet men blev inte så mycket av den varan som jag hade velat :( Det kom inte riktigt till mig som det brukar göra så det var ingen ide att kämpa fram det :)

Det blev istället lite planering inför nästa helgs utmaning :D Lidingöloppet t/r. Börjar att bli riktigt sugen/nervös/förväntansfull. Kommer bli jobbigt men samtidigt underbart nu när de förutspår bra väder :D Men har till slut beslutat mig för att använda kärran igen istället för ryggsäck. Ryggsäck i 100 mil är ingen höjdare ( och så syns ju sponsor tröjan med). Men har bestämt hur mycket kläder som behövs i alla fall och ska nog dra ner på det lite om man jämför med Vansbro.

Har även bestämt färdvägen :D Blir samma väg som till Motala och vid Askersund tar jag av mot Kumla sen till Katrineholm vidare mot Södertälje och slutligen THE BIG CAPITAL  :D  Stockholms city blir den stora utmaningen.

Gårdagen bjöd på en tur till Ulricehamn med bilen ;) och säsongens första danstävling. Även premiär i Dubbelbugg vilket slutade i succe bortsett ifrån hjulningen jag försökte mig på ;) VI vann till slut i alla fall och en ny pokal :D tjo ho :) slutade 10 i BW och 13 i Buggen. Men BW är nog det ja är mest nöjd med :D Kändes mycket bra och avslappnad och inte långt ifrån en final.

Slutet av gårdagen blev i Stenungsund med Ulrik, Linn och Johannes. Mycket trevligt var det och ett stort Grattis till Johannes som vann den interna tävlingen igår ;)

Nu är det dax att ladda inför en ny och rolig vecka med en härlig avslutning :D

Det ska va NICE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0