Äntligen Blogg igen!!!

Nu har det varit några dagar sen jag skrev något men har varit en ganska hektisk vecka med upp start i skolan och med första dagen på praktiken på Uddevalla sjukhus idag :) Känns som jag kommer att trivas riktigt bra där och förhoppningsvis lära mig mycket!!

Som sagt dagen har varit riktigt kanon, och avslutades med 1.5 mil på rullskidorna i solnedgången:) Börjar bli lite kyligare nu på kvällarna så suget att komma ut är ju inte riktigt lika stort som när det var lite varmare men vi måste ta till vara på livet och inte låta några grader kallare hindra oss från att njuta :) Kändes riktigt bra i armarna så känns som formen är riktigt bra :)

Men dagen bjöd även på en första sida i Annons nytt som är en lokal tidning på Tjörn. Stod i första hand om mitt Klassiker projekt och lite mer :) Men känns kul att få lite uppmärksamhet för projektet och hoppas det leder till mer pengar till Barncancerfonden och att fler blir sugna på att träna lite extra :)

Har även blivit lite mer träning sen sist gång :) Tog med Johannes på en MTB tur på TJörn och han gilla stigarna så kan starkt rekommendera att cykla ovanför lekanders på Tjörn :) riktigt bra stigar... Lite dans har det med blivit så nu sitter Dubbelbuggs programmet nästan så tre veckor kvar till första tävlingen för säsongen :) Härligt att de kör igång igen... Hur mycket ja än försöker förneka de ibland så har ja insett att ja alltid kommer vara en sucker för dans och att de kommer alltid att förgylla mitt liv :D

Så ut och hitta er egen grej som förgyller livet :D

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej =) Åh va roligt det var att se dig i Annonsnytt. Kul att du engagerar dig så. Beundrar dig att du orkar. Själv rider jag fortfarande, dock inte så mycket längre. Men jag har mina moments u know ;) Gör lite annat istället, innebandy och mycket walking. Kämpa på grabben - du är verkligen en förebild. Kram

2010-09-02 @ 16:45:03
URL: http://www.metrobloggen.se/hoppjerkan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0