Vilken toppen dag :D

Nu får jag verkligen skärpa mig med mitt bloggande :) har inte gått riktigt som jag velat de senaste dagarna men kände idag att det är på väg att vämda :D så nu är jag på gång igen, de som är härligt med svackor är ju att de ör så underbart när man väl kommer ur dom :D

Helgen som gick spenderade jag i ENköping med mina gryma danspartners Charlotte och Annika men det gick väl inte riktigt som jag hade tänkt mig i Dubbelbuggen, jag fick en total blackout och glömde delar av programet, men de är ju en lärdom det med :D NU vet ja hur de känns att få panik på dansgolvet och det var inte så farligt.. Tydligen så missa domarna det också för vi kom 2:a till slut :D Sen 10 placering i BW och Bugg får jag vara nöjd med även om dansen kan gå bättre :D Men känns ändå som man är i en utvecklingskurva där man vågar sig prova nytt och då går de upp och ner ibland... Sen våga stå för den jag är på dansgolvet och inte försöka vara någon annan för den delen!!! Flumma och ha skoj :D
Sen by the way så var ju hotell frukosten en av höjd punkterna under helgen...

Dagen idag har varit en sväng i skolan och gjorde lite grupp arbete som gick ganska så fort ändå :D Så kunde komma hem i bra tid för att hinna med ett träningspass.
Alltid samma härliga känsla att dra på sig sponsor jackan, inte bara för att den är sponsrad utan även att får den  underbara känslan i kroppen och jag inte bara gör de för min egen del utan även kan bidra med något :D Obeskrivligt bra känsla i kroppen... För er som ej sett jackan så finns den här på bloggen :D

Hade ett riktigt sug efter ett lång pass på inlinesen men gick inte som planerat... Gjorde en härlig vurpa som knäckte spetsen på ena staven så det var bara att ta sig hem utan hjälp av stavarna och till slut blev det lite drygt en mil :D Men hade sånt grymt träningssug så fick snöra på mig löpar skorna och springa en mil istället :D SÅ där lugnt löp pass som man behöver ibland :D Underbart att de börja regna en sväng med!!! Det får en att känna sig 10 år igen och att man är ute i regnet och leker!!! Sen ger ju löpningen i sig massa tid över till funderingar över det ena och det andra...

Kvällen ägnades åt sällskap med familj och lite dans också. HAr en slow final att se fram emot på lördag så gäller att få till känslan i slowen vilket inte alltid är lätt för min del... Men de kommer nog efter lite nötning :D
Är så skönt när man känner att man får lite struktur på min hemtenta också. får en att kunna slappna av lite extra :D

Nu är det att förberedda sig lite inför morgondagens skola och långa dans pass så tidigt i sängen efter lite läsning i den ny inhandlade boken :D Härlig känsla att öppna en ny bok för första gången... Yes boknörd är jag och stolt över de :D

Ge aldrig vika när psyket strejkar, det är när kroppen strejkar som man ska sluta :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0