Vilken lördag :D

Måste ju bara skriva om denna lördagen som blev utomordentligt bra :D helt över förväntan faktiskt!!!

Eller förresten den bra lördagen började redan på fre efter en skoj dag på praktiken så bar det av mot Torp för att spana i affärer med Johannes och då kan det aldrig sluta tråkigt, många härliga skämt och stämningen var på topp.
Efter ett tag så kom Ulrik och då blev de ännu roligare :D Kvällen avslutades på Bokenäsets motorpark med crossåkning som jag avstod, men mycket humor och kvällen blev kalas :D

Sedan började denna grymma lördag med först en sväng ner till FAlkenberg för dop för TEXAS och jag fick köra MERCEDES, alltid lika skoj att åka stjärna ;) Talet gick bra även om de kunde gått bättre... Känns härligt att ha blivit fadder till Texas... Mycket skoj ska vi nog hitta på :D

På vägen hem bestämde ja mig för att åka och dansa så blev färd till Lilla Edet och senare mot Båberg med Örjan... Riktigt skoj, alltid humorn på topp. Så känner ju att allt flyter på grymt bra just nu..
VÄl framme i Båberg så var det ju mycket trevligt dansfolk och kände mig som en adrenalin speedad Dura Cell kanin... Sån energi och glädje kan man nog endast känna när man verkligen är lycklig :D så tackar alla som var där och gjorde kvällen grym :D Färden hem blev ju däremot något tröttsam efter stenungsund!!! Då var de bara att kämpa med att hålla sig vaken :D

Känner att träningen har legat nere lite nu denna veckan efter Lidingöloppet och failen på vägen hem men får ta tag i de snart igen så jag inte tappar flåset :D

Måste ju även passa på att gratulera Norge till Världsmästar titeln i cykel i dag. Första Nordiska titeln :D härligt jobbat Norge...

Kommentarer
Postat av: Örjan

Man kan verkligen säga att du var speedad igår;)......men jäklar vilken lyckad kväll det blev:)

2010-10-03 @ 14:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0