Mening...

Nu har det gått en hel vecka sen senaste inlägget och måste ju medge att det inte har känts jätte motiverande att skriva på bloggen nu när man suttit hemma och inte tränat speciellt mycket. Men är man ledig från skolan så är det väldigt lätt att hinna med andra saker som tiden aldrig räcker till annars...

Spenderade större delen av gårdagen med att njuta av dans på tävlingen i Götene. Visst känns det lite surt att inte få vara med när det rycker i benen. Men det var längesen som jag hade så skoj på en tävling som jag hade igår. Det är sjukt kul att själv vara med på danstävling och dansa men att sitta vid sidan av är både skoj och givande :D SÅ alla heder åt alla ni som sitter i publiken tävling efter tävling och hejar på, ni är guld värda för dom som är på golvet :)

Men veckan har ju bjudit på mycket mer :) I denna stund så funderar man ju på om det är nåon mening med allt som sker i livet eller sker det bara av en slump. Bestämde mig efter att jag fått reda på att jag inte skulle få träna på några månader att göra något som jag inte gjort sen jag var liten. Jag bestämde mig för att lära mig spela gitarr igen :) Trodde där emot inte att jag skulle bli så biten av det och att det skulle ge mig sån härlig känsla när ja sätter mig med gitarren. Nu kan jag knappt gå en meter utan att ta med den.. Fingrarna värker efter ca 10 tim om dagen gitarr :) från tidig morgon till sena natten :)

Så mitt tips - låt inte en oväntad händelse förstöra för dig och tro att allt är skit. Det kan föra med sig något positivt och oväntat. Glad ska ja inte säga att jag är för att ha brutit foten men tacksam ändå att jag fick tiden till att lära mig spela gitarr :)

SÅ nu är det åter till gurran och noterna :D


Kommentarer
Postat av: Stina happe

Hej!

Allt som händer i livet har en mening.. även om man inte ser det just då..

Allt dumt eller jobbigt man går igenom blir en mycket mer erfarenhet som man har till nytta i sitt liv...Kämpa på..:-)

2010-11-02 @ 22:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0