Inte trodde jag det...

Det var ju inte min första tanke att foten skulle vara bruten !!! Igår efter hoppet så gick de ändå att fortsätta att dansa så trodde ju aldrig att den skulle vara bruten...
Men när man tänker tillbaks på gårdagen så precis när ja landade efter hoppet så hördes det ett knack som inte lätt så där helt okej... Men den är bruten och vila i 2 - 3 månader väntar för foten i alla fall... Men kroppen i övrigt skall ju tränas :)

Men känns mycket konstigt när ens hela vardag förändras på mindre än några sekunder... Hade ju allt planerat med tävlingar och träningar men nu är allt ändrat... Blir väl fortfarande att åka tilll några tävlingar och kolla men ingen dans... Har dansat nu riktigt intensivt i tre år både höst och vår och de är så vardagen har sett ut.. Mer eller mindre levt dans, eller i alla fall det som färgat mitt liv... Men ska inte gräva ner mig allt för mycket.. Det är trots allt bara några månader som livet kommer vara annorlunda och sen tillbaks igen med brinnande motivation :D

Nu kommer tiden ägnas åt träning på gymmet i källaren och ännu mer fokus på skolan... Sen har ja ju all tid i världen att läsa alla mina böcker som ligger och väntar på mig :D SÅ inget ont som inte har något gott med sig :D

DAgens citat: SMärta är bara feghet som lämnar kroppen .... hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0