De senaste dagarna :D

De hinns inte med så ofta just nu under några hektiska veckor när jag är väldigt lite hemma men försöker klämma in lite inlägg in emellanåt :D Ändå ganska kul att få dela med sig av sina dagar och kunna inspirera andra!!!

Har hänt en del sedan i fredags med både mycket rolig dans och träning!!! Dagen började med ett rullskidpass på 1.5 mil och mina Everest skidor är inte i bästa skick så de är inte så att de är lättrullade km. Men desto trögae desto bättre träning :D Efter det blev det 1.5 timme promenad med mamma och filosoferade om livet, ganska  härligt att ha en lugn dag med inte för mycket aktivitet!!! Efter det blev jag lekledare för Texas och Leah några timmar, så sjukt skoj :D Kvällen blev lugn med mycket skratt till Idol!!!

Tyvärr blev lördagen alldeles för sen så att gå upp klockan halv sju var lite kämpigt men visade sig att de var helt klart värt det.. Bilturen bar av till Skövde för dansträning med Robban och Sofie hos dansklubben i Skövde. Mycket fina lokaler och väldigt roliga personer att träna med... Härlig grej Jonte vi fick till :D haha svårslaget !!! Blev 5 timmar träning och fika :D VAr inte hemma förrän halv nio på kvällen så blev en lång dag...

En fruktansvärt skön sömn den natten men kan ju inte ligga i sängen hela dagen :D Blev lite plugg och ytterliggare dans idag på klubben. Blev både lite Bugg och Dubbelbugg som vi fortsätter att finslipa. KOmmer nog däremot fortsätta att finslipa i evighet :D Men det är bara roligt!!!! Känns verkligen att man lever drömmen mestadels i alla fall :D

En av helgens höjdpunkter var ju i alla fall dansen med mamma i uterummet... Låten Conga och efter 3 min helt slut.. men riktig glädje dans.. Dansa inte med hjärnan utan med hjärtat :D Helgens citat :D

Kommentarer
Postat av: Stina Happe

Låter som du fått många goa intryck, minnen att spara i sitt hjärta till dagar som är lite trögare..Jag brukar göra så iallafall..På något sett så när man gör så har det blivit för mig att det är lättare att få lera såna tillfällen..."Så som du vill bli bemöt så ska du bemöta din omgivning"

2010-10-10 @ 21:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0