Äkta glädje :D

Har tillbringat hela dagen idag på tävling i Tanum och det var både roligt och jobbigt på samma gång. Vara så nära det man älskar och inte få göra det är så tungt.. Vill ju inget annat än att slänga kryckorna och snöra på mig dansskorna och låta rytmen föra mig :D Men tyvärr inte idag...

Men ändå härligt att få känna allas stöd och uppmuntrande ord att man snart skall komma tillbaks. Det får ju en att bli extra motiverad att skynda sig tillbaks :D TAck alla för uppmuntran :)

SÅ dagen har varit bra på många sätt och vis :D ;) Men inget slår känslan av att uppleva sån extrem ren äkta glädje. Jag har aldrig upplevt den på andr ställen än på dansgolvet. Att se danspar som kanske gör sin första bugg tävling eller hamnar på pallen för första gången och det där äkta leendet. Det är oslagbart!!! Gör en alldels glad inombords, så glädje smittar ju verkligen av sig...

Sen till sist vill jag gratulera alla par som ställde upp i dagens tävling, bra jobbat :D Och för mig så är alla ni som går in på dansgolvet och har skoj vinnare allihop :D

Kommentarer
Postat av: Mia

Krya på dig vännen!! Kram

2010-10-23 @ 22:09:11
Postat av: Örjan

Tack själv för allt stöd...det är guld värt:)

2010-10-24 @ 22:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0