Framåt...

Börjar nog läka sakta men säkert i min stackars fot... Börjar bli lite segt nu att inte få träna så mycket... Som tur är så finns det väldigt mycket annat att stå i ändå så blir inte så att man blir sysslolös, men desto längre tid det går desto mer försvinner kondisen och längre blir vägen tillbaks :( FÅr väl se hur det blir med det där med rekord och annat, men huvudsaken är att jag får fuööfölja mitt projekt :D

PÅ tal om det så har jag börjat planera min resa till Sälen. Känns som är det någon del av projektet som kräver ytterligare planering och tanke så är det ju detta. Måste ha med mig mer utrustning, varmare kläder, mer mat och en annan cykel som klarar av vinterväglag. Men har en på G som inte är alltför dyr :) Har lite funderingar på att även investera i en vintersovsäck som tål några minusgrader och en dunnjacka för kalla raster och nätter. Men ska inte gnälla det här är halva spänningen bakom det hela. Känslan över att det kommer bli jobbigt och många skeptiska personer som inte tror det kommer att gå att cykla.. Detta kommer bli den stora Grande Finalen så ska verkligen lära av misstagen och vara bättre förberedd.

Men nu i efterhand när jag tänker tillbaks på sommaren och all cykling så har jag en stark känsla av att detta vill jag göra igen. Tror det är kicken av att känna att man är ostoppbar när man väl är igång. Cyklat 30 mil i sträck och vet att man har 30 mil till och man fakriskt klarar av det är en cool känsla...
Så  alla som är sugna på att hänga på så är det bara att höra av sig och börja träna i tid.  

Men som sagt min egen träning går så där, satt några minuter på träningscykeln för att känna på det och det gick ju men gjorde lite ont i foten men överkomligt :) så det är bara att putsa upp cyklen så kör vi sen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0