Underbar cykel dag :D

Tillbaks efter dagens motionslopp - Lur rundan.

Hämtade Johannes och Erland på Orust och sen bar det iväg upp till Tanum där vi möte upp Ulrik, Hans - Ola och Bengt. Starten gick strax efter 10 men vi kom iväg sent så hann tyvärr inte med den stora klungan som försvann iväg men vi sex drog iväg i ett eget bra tempo som kändes bra..

Skönt att känna att benen känns hyfsat fräscha efter så mycket cykling som det har blivit denna sommaren. Just nu har jag redan mellan 250 - 300 mil på cykeln och några mer kommer de garanterat att bli:)

Loppet gick på ca 1 tim och 40 min så är ganska nöjd med det tempot vi kunde hålla och vädret var ju helt kanon för cykling med lagom tempratur och inte för mycket sol. Har ju märkt att solbrännan inte blir den bästa av att cykla soliga dagar ;)

Vid målgång så kom ju den bästa överraskning, vid inlämningen av nr lapp så fick man välja ett eget pris från hyllan och fick mig en träningsoverall från ADIDAS :D riktigt nöjd.

Efter duschen så bar det av hem till Hans - Ola som bjöd på en riktigt god och välbehövlig middag :) Ulrik fick även hjälpa mig med bloggen så nu är den på gång på riktigt :D

Kan verkligen rekommendera lur rundan som cykellopp, riktigt mysigt och bra kuperat :)

Det är ju backarna som är roliga och inte nödvändigtvis nedför ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0