Givande dag :D

Idag har  jag äntligen pratat med en eventuell sponsor till mitt klassiker projekt :)
Men lite för tidigt att ta ut något i förskott men det ser ljust ut i alla fall... Men herregud va nervös jag var innan jag skulle prata med chefen, haha. Men det är nog en sak som man måste försöka lära sig om man vill fortsätta att söka sponsorer till sina projekt, att kunna prata och stå upp för sin idé och plan :)

Viktigt är att man har någon nytta av sina sponsorer i alla fall. Personer säger till mig att jag borde gå runt till företag och söka sponsring men till vilken nytta skall man ha sponsorerna är ju en fråga som kan vara bra att ställa sig!!! Desto mer sponsorer man har desto mer krav blir det och ditt äventyr kanske blir mer uppstyrt än vad du skulle vilja :(

Tror de var Ola skinnarmo som sa att ibland är det bättre att köra sitt eget race utan sponsorer,och det ligger något i det med :)

Dagen bjöd även på ett träningspass av det lugnare slaget, i alla fall för benen :) dom kunde behöva vila innan cykelturen imorgon. Körde en mil rullskidor idag så nu börjar träningen inför den stora Grande Finale på mitt projekt :) Något som är effektiv träning inför skidsäsongen är att staka sig igenom hela träningspasset :)
DEsto jobbigare desto mer måste de väl ge ;) om inte så är de lite roligare då :)

"Make friends with pain and you will never be alone"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0