Tillbaks igen!!!

Hej igen du som fortfarande läser..

Vissa perioder under året så är jag i mindre motiverad till vissa saker och det kan man ju säga att tyvärr så har bloggskrivandet fallit för det.. När inte träningen har flyttit på som den brukar så har väl inte motivationen varit på topp för att skriva heller. Men har ju i alla fall kommit igång lite smått igen med träningen. har blivit två cykelpass utomhus i snön varav ett var med kärran på släpp.. Men framöver så hoppas jag på att det kommer bli mer av den varann när foten börjar läka mer och mer.

För några veckor sedan blev det ett nytt cykel köp. Tanken är att det är den cykeln som skall rulla fram och tillbaks till Sälen om några månader.. Det är ju ett tag sen nu Lidingöloppet var och börjar ju känna att äventyrsbehovet måste bli tillfredsställt och det blir det tyvärr inte hemma på träningscyklen :D Så längtar efter att få ge mig iväg.. Det är bara lite små saker kvar att fixa innan jag är redo :D Bl. a att träna upp skidtekniken igen :D

SÅ på återseende inom kort hoppas jag på :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0