ÖS på bara :D

NU har jag haft två hela dagar med plugg och träning och det känns så jäkla skönt att man börjar hitta tillbaks till gamla vanor och rutiner igen :D Innan skadan på foten så var det träning 4 - 5 dagar i veckan och ibland mer och sen inte träna något alls. Men som sagt nu är det fullt fokus på träningen igen :D

Igår blev det ett cykel pass ute i snön med Johannes och David :D Blev lite grusvägar med mycket is och mycket snö men dubbarna gjorde sitt bästa för att försöka hålla mig på rätt spår. Kändes som vi var runt på halva Orust mer eller mindre och han även med en fika på Göksäter. Men rätt skön känsla i slutet av att inte ha några krafter kvar, längesen sen sist.. Som tur va hade jag fått med mig en macka och frukt med mig från Josefine :D så den mackan var riktigt god på vägen hem :D
Kvällen slutade med plugg och många härliga skratt till Götakanal och Need for Speed Underground - det väcker ju verkligen tävlingsnerverna..

Söndagen har jag spenderat hemma... Började dagen med lite snöskottning och lite cykelmek igen :D
Men skönt att komma in och kolla på både längdskidor och skidskytte :D Riktigt spännande när Sverige vann Mixed stafetten. Men jösses va skrik det var i soffan på upploppet :D

Efter det blev det plugg resten av eftermiddagen med syrran och börjar ju nästan få ångest och depression  när man läser och pluggar om det :D Men kände mig väldigt trött av skiten till slut och fick lite pepp talk och sen bar det ut i snön för lite "fullt ös träning" och känner mig riktigt slutkörd i dag med så nu blir det mat, plugg och sen lite film med familjen :D

KÖr hårt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0