Orientering!!!

Idag bestämde jag mig för att göra något lite mera annorlunda men ändå så grymt skoj:D Tänkte att jag skulle orientera lite runt Tjörn!!! Blev körd upp till Myggenäs som ligger ca 1.5 mil hemmifrån och planen var att springa längsmed kompass riktningen ända vägen hem :D

Turen började med mestadels åker och högt gräs men gick sedan över till mer skog och kuperad terräng. Riktigt härligt och kändes riktigt bra i benen som kändes som de gick av sig själv :) Men att springa genom skog så kan man räkna med rivsår från taggiga buskar och  brännande nässlor!!! Men när man njuter av tillvaron så känns det knappt!!

Sprang nästan på ett stackars rådjur som såg riktigt chockad ut av att se mig mitt inne i skogen!! Men dagens pass bjöd även på en chock av de mindre trevliga slaget. Försök gå in i en hage med elstängsel med ena benet före de andra och sen få stöten, haha, kändes genom hela kroppen :)

Efter turen så var hela benen täckta med lera men det kompenserades av leéndet på läpparna :D kan starkt rekommendera det som lite omväxlande träning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0