Lerig fler gånger om :D

Satte klockan på halv sju för att ta mig ut på morgonens cykelrunda på racern.. Men kom inte ut förrän vid åtta, var skönare att sova en stund till :) Kände mig inte i jätte bra form idag på morgonen så ät helst frukost innan träningen :) Men blev till slut 3 mil i den hårda blåsten!!! Kändes ändå bra eftersom de var några dagar sen ja satt på racern:)

Efter hemkomst så skulle familjen ut och cykla med släktníngarna från USA så det blev några timmar till fast med MTB istället :) Som vanligt så blev det en lerig historia :) Hitta nog de flesta vattenpölar att cykla i men det var riktigt skoj!!! Funderar ni på en mysig cykeltur på några timmar med fika så är Säby ö en perfekt tur:) behöver nödvändigtvis inte mtb heller :)

Efter en dag med mycket mat och tårta (både dop och släktmiddag) så fick de bli en löp/klätterrunda ute i naturen:) Även idag såg jag ett rådjur i skogen och det såg lika förvånad ut som vanligt, haha..
Sprang till berget och klättrade upp på toppen på den inte alltför branta sidan :) Väl uppe på berget så skulle ja hoppa över en mindre dam med vatten. Kom mig över men mossan var hal och jag halkade baklängdes ner i vattnet :) men var ganska snabbt uppe igen :) På vägen hem bar det över förmodligen den lerigaste vägen för var helt fullt av lera både i skon och på vaderna, haha :) men det är ju halva nöjet :)

Ut och njut av träningen och naturen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0